OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

 Temeljem čl. 6. st. 1. t. 3. Zakona o pružanju usluga u turizmu , a u vezi sa čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14, 110/15, 14/19), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga ili proizvoda mogu upisati u Knjigu prigovora koja se nalazi na blagajni ili mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

SERVISNI CENTAR TROGIR D.O.O.

Put brodograditelja 16,

21220 Trogir

 

ili na e-mail adresu::  marina@sct.hr

 

odnosno, na telefax broj: + 385 (0) 21 444 601

 

Prigovor je moguće podnijeti i osobno u našim poslovnim prostorijama.

Bez odgađanja ćemo pisanim putem potvrditi primitak prigovora.

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora. Molimo Vas da u Vašem prigovoru obavezno navedete Vaše ime i prezime te adresu ili e-mail za dostavu odgovora.